جدیدترین های علم و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ ستاره بارون از میثم ابراهیمی

دانلود فول آلبوم اپیکور

دانلود فول آلبوم اپیکور,دانلود فول آلبوم اپیکور,دانلود فول آلبوم اپیکور

♪♪♪♪♪♪

بگو بگو به دلم بگو کجا برات دل زده شدم

تویی که بهتر یامو نمی دیدی و عوضش قید بدیاتو زدم

خودمو می شناسم با تموم بدیات عاشق چشم اتم

بگو بگو اکنون که دیدی مرحم واسه دل تنهامی

هم اکنون که هوا واسه نفسامی جهان می

داری میری انتقام بهتر یامو بگیری

داری ستاره بارون می کنی شبای غمگین منو

باشه قبوله هر چی که تو بگی فقط نرو

شاید م غلط م این بود که گفتم عاشقم

کجا قلبمو باختم به تو نفهمیدم

داری ستاره بارون می کنی شبای غمگین منو

باشه قبوله هر چی که تو بگی تنها نرو

احتمالا م غلط م این بود که گفتم عاشقم

کجا قلبمو باختم به تو نفهمیدم

بگو چرا مث قدیما نمیشی مثل غریبه ها شدی

برای چه میگی قدیم ها قدیم قید خاطرتو زدی

هم اکنون که نفسمی راه شکستن غرورمو خوب بلدی

تو که میدونستی هر لحظمو به یادت بودم

بخدا منطقی نیست بری اکنون که شدی تارو پودم

بگذری از من میگذرم بی تو از جونم

داری ستاره بارون می کنی شبای غمگین منو

باشه قبوله هر چی که تو بگی فقط نرو

احتمالا م غلط م این بود که گفتم عاشقم

کجا قلبمو باختم به تو نفهمیدم

داری ستاره بارون می کنی شبای غمگین منو

باشه قبوله هر چی که تو بگی فقط نرو

احتمالا م غلط م این بود که گفتم عاشقم

کجا قلبمو باختم به تو نفهمیدم

  • ۹۵/۰۲/۳۰
  • حامد بهداد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی