جدیدترین های علم و تکنولوژی

  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ جدید

ترانه و شعر آهنگ چی باعث شده امیر بهادر

هر کاری میتونستی کردی منو از خودت برونی
دیگه خاصیت ای نداره که ازت بخوام بمونی
هر کاری تونستی کردی بگی از تمام بریدی خط زدی دفتره عشقو تو به آخرش رسیدی
چی باعث شده اینجوری عوض شی از من بگذری به آسانی رد شی
کی باعث شده عشقه تو بمیره کی جام اومده دستاتو بگیره
کی جام اومده دستاتو بگیره

تکست موسیقی چی باعث شده امیر بهادر

هر کاری تونستی کردی خوابو از چشام بگیری
یه بهونه ای بکمک بگی دست من اسیری
هر کاری تونستی کردی که به راحتی جدا شی خط زدی خاطره ها رو تا به یاد من نباشی
چی باعث شده اینجوری عوض شی از من بگذری به آسانی رد شی
کی باعث شده عشقه تو بمیره کی جام اومده دستاتو بگیره
کی جام اومده دستاتو بگیره
چی باعث شده اینجوری عوض شی
از من بگذری به آسانی رد شی
**

  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • حامد بهداد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی